پت و مت
پت و مت
یه مشت اس ام اس خنده دار

سلااااااام خوفین خوشین

دوباره با یه مشت اس ام اس

خنده دار اومدم برین حالشو

ببرین:

.

.

.

.

فقط تو ایرانه که وقتی میخوای برای اولین بار کنار کسی بخوابی ازت میپرسه:
لگد که نمیزنی؟؟!!!
ینی قشنگ آدمو خر محسوب میکنن!!! :|:|

 

.

.

.

.

بدخواه تو کو تا که درآرم پدرش را
بیرون بکشم با ته چاقو جگرش را
با مشت به صد ضربه کنم خرد سرش را
فردا توی روزنامه بخوانی خبرش را.........!!!!!!!!!!!!

.

.

.

.

چک آب" چیست!؟
به عملی که در آن فرد قبل از وارد شدن به توالت

شیر آن را باز کرده و از وصل بودن آب اطمینان حاصل میکند

تا مبادا بعد از اتمام کارش دچار مشکلات ناشی از بی آبی در توالت گردد!

 

.

.

.

.

خانواده ی عروس:آقا داماد چیکاره هستند؟

خانواده ی داماد: هولر

خانواده ی عروس :آفرین حالا دقیقان چی می کنن؟

خانواده ی داماد:هیچی می ایسته دم در مترو مردم رو هول میده تو!!!

.

.

.

.

دو تا نصیحت مهم از طرف من!
۱٫ همیشه حقیقت رو بگید،حالا هر چه قدر که تلخ و خطرناکه!
البته به این نکته هم توجه کنید
.
.
.
۲٫ بلافاصله پس از گفتن حقیقت فرار کنید!

 

.

.

.

.

پسر به دختر : می خوای خورشید زندگی من باشی ؟

دختر : آره

پسر : پس ۹۲,۹۵۵,۸۸۷٫۶ مایل از من دور بمون !

.

.

.

.

وسعت عشق پسران چنان وسیع است که اگر عاشق دختری شوند

عاشق دوستانش نیز میشوند !

.

.

.

.

.

.

معلم: اگه ۱۰۰۰ تومن داشته باشی و از بابات هم ۱۰۰۰ تومن بخوای،

چه قدر پول داری؟

دانش آموز: ۱۰۰۰ تومن

معلم: هیچ چی از ریاضی حالیت نیست

دانش آموز : تو هم بابای منو نمیشناسی !

.

.

.

.

.

اگر دنیـا برعکس بود حیونا وقتی از هم شاکی‌ میشدن و میخواستن به هم فحش بدن

 

میگفتن : آدم ، اهلی ، انسان…

با تو هستم یکم حیوون باش…!

.

.

.

.

گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست

گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!

.

.

.

.

.

مگسه اضافه وزن داشته،زنش بهش میگه:

عزیزم، یه مدت گه زیادی نخور تا دوباره بیای روی فرم!

.

.

.

.

.

تمووووم شد 

 

تا بار دیگه

 

خداحافظ

 

دوشتون دالم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [شنبه 17 مرداد 1394برچسب:,] - [Reyhaneh]

Copy right TemplateWorld